Agentem pocztowym może zostać każdy przedsiębiorca – osoba fizyczna lub prawna, który zobowiązuje się w ramach umowy agencyjnej do zawierania umów na świadczeniu usług w imieniu Poczty Polskiej S.A. Działalność agencyjna nie wyklucza prowadzenia przez Agenta dodatkowej działalności gospodarczej.
Od kandydatów na Agentów pocztowych oczekujemy:
- zarejestrowanej działalności gospodarczej lub gotowości do jej prowadzenia,
- dysponowania lokalem (własność lub inny tytuł prawny),
- podstawowej obsługi komputera,
- sumienności i samodyscypliny,
- posiadania komputera (z systemem co najmniej Windows 10PRO), drukarki, czytnika kodów.
Poczta Polska S.A. oferuje Agentom pocztowym:
- szkolenia,
- oprogramowanie,
- sprzęt eksploatacyjny niezbędny do realizacji usług pocztowych,
- druki i materiały niezbędne dla zapewnienia prawidłowej realizacji usług pocztowych,
- elementy wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej,
- wsparcie marketingowe.
Podstawą współpracy agencyjnej jest umowa agencyjna oparta na przepisach Kodeksu cywilnego i zgodna z wzorcem umowy funkcjonującym w Poczcie Polskiej S.A. Umowa agencyjna określa m.in.: zakres usług świadczonych w agencji pocztowej, godziny pracy agencji, wykaz wyposażenia, sposób rozliczeń i stawki prowizji dla agenta.
Zalety naszego produktu:
- Prowadzenie agencji pocztowej w tej samej lokalizacji, w której znajduje się działalność gospodarcza osoby zainteresowanej/nie trzeba wynajmować drugiego lokalu.
- Stałe gwarantowane wynagrodzenie.
- Niski wkład własny (który szybko się zwróci).
- Bezpłatne szkolenie.
- Bezpłatna opieka informatyczna.
- Bezpłatne zaopatrzenie w podstawowy sprzęt (wagi, pieczątki, druki niezbędne do realizacji usług).
- Bezpłatne wydanie towaru do odsprzedaży (nie pobieramy kaucji).
- Bezpłatna wizualizacja.
- Bezpłatna reklama.
- Bezpłatny odbiór materiału przyjętego od klientów (w zależności od umiejscowienia agencji w niektórych przypadkach agent nie musi angażować własnych środków -czasu i pojazdu by odprowadzić materiał do urzędu macierzystego).
- Dołączenie do społeczności rozpoznawalnej marki.
- Doświadczenie zdobyte przy prowadzeniu agencji, może być przydatne w dalszej karierze zawodowej.
- Pozyskanie nowych kontaktów.
- Rozwinięcie własnej działalności (nowi klienci).