Pracodawco! Zorganizuj nowe stanowisko pracy!

Planujesz rozwijać swoją firmę i zatrudnić nowego pracownika?

Pomożemy Ci znaleźć odpowiedniego kandydata do pracy! Możesz też skorzystać z refundacji kosztów wyposażenia tego stanowiska i otrzymać zwrot kosztów poniesionych na zakup niezbędnego sprzętu, narzędzi czy oprogramowania – wszystkiego, co jest potrzebne do prawidłowego wykonywania obowiązków na danym stanowisku.

 Jak to działa?:

  • Składasz wniosek do urzędu.
  • Podpisujesz umowę z Urzędem Pracy m.s.t Warszawy
  • Kupujesz potrzebne urządzenia za własne środki.
  • Przedstawiasz faktury do Urzędu Pracy.
  • Urząd weryfikuje zakupy.
  • Zatrudniasz osobę bezrobotną.
  • Otrzymujesz zwrot środków.

Wnioskowana kwota refundacji, nie może przekroczyć 

  • 4-krotnej wysokości przeciętnego wynagrodzenia w przypadku zatrudnienia na okres 12 miesięcy
  • lub wysokości pomiędzy 4-krotnością a 6-krotnością przeciętnego wynagrodzenia w przypadku zatrudnienia na okres 18 miesięcy.

 

     To szansa na:

  • wyposażenie nowego stanowiska przy mniejszych kosztach,
  • rozwój zespołu i zwiększenie wydajności pracy,
  • inwestycję w trwałe środki, które zostaną w firmie na dłużej.

Nie przegap tej okazji – wyposaż swoje miejsce pracy z pomocą publicznych środków i zyskaj nowego, wartościowego pracownika!

Projekt jest skierowany do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy m.st. Warszawy rojekt jest skierowany do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy m.st. Warszawy należących do jednej lub kilku grup znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy:

należących do jednej lub kilku grup znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy:

 

  • osoby młode w wieku 18-29 lat (przed ukończeniem 30 roku życia),
  • osoby długotrwale bezrobotne – oznacza osobę zarejestrowaną łącznie przez okres ponad 12 miesięcy w okresie ostatnich 2 lat, z wyłączeniem okresów odbywania stażu
  • osoby w wieku 50 lat i więcej,
  • osoby o niskich kwalifikacjach tj. osoby które posiadają wykształcenie na poziomie: podstawowym, gimnazjalnym, licealnym (liceum ogólnokształcące i profilowane), technicznym (technikum, technikum uzupełniające) lub zawodowym (zasadnicza szkoła zawodowa),
  • osoby z niepełnosprawnością,
  • kobiety,
  • migranci tj. osoby obcego pochodzenia (zgodnie z ustawą z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia).

 

 

 

Informacje o publikacji dokumentu


Aktualizacja portalu praca.gov.pl. Zmiany w obsłudze reprezentantów organizacji

Szanowni Państwo,

w związku z aktualizacją portalu www.praca.gov.pl przez Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii, wprowadzono zmiany w obsłudze reprezentantów organizacji.

  1. Po zalogowaniu do portalu prosimy o wybranie kontekstu w górnej części strony (czy działamy jako organizacja, czy jako osoba). Aby uzyskać dostęp do dokumentów wysyłanych w imieniu organizacji należy zalogować się i zmienić kontekst wybierając organizację.
  2. Jeżeli nie możecie Państwo złożyć pisma przez portal to najpewniej nie jesteście Państwo przypisani do konta organizacji. Może to zrobić właściciel firmy lub inny reprezentant lub też zweryfikuje to Urząd Pracy na podstawie wniosku.
  3. Firma lub jej reprezentant może złożyć wniosek o dodanie reprezentanta Urzędu Pracy poprzez portal praca.gov.pl, logując się na konto prywatne, podpisany profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym (Wnioski o usługi i świadczenia z urzędu –> pismo do Urzędu) Wniosek w załączniku
  4. Prosimy w pierwszej kolejności działać w zakresie firmy. Reprezentantów dopisuje zarejestrowany na portalu reprezentant firmy (także właściciel firmy). Dopiero gdy nie ma innej możliwości dopisania reprezentanta, prosimy pisać do Urzędu Pracy.
  5. Prosimy o zapoznanie się działem F&Q (pytania i odpowiedzi) na portalu praca.gov.pl.

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu