KOMUNIKAT DOTYCZĄCY OBSŁUGI KLIENTÓW
 
W związku z utrzymującą się sytuacją epidemiologiczną, rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19, w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie zaleca się ograniczanie osobistych wizyt w urzędzie.
Sprawy urzędowe można załatwić wykorzystując m.in.:
  1. kontakt telefoniczny https://kolno.praca.gov.pl/urzad/ksiazka-telefoniczna,
  2. drogę elektroniczną (email: biko@praca.gov.pl, skrzynka podawcza: /PUPKolno/skrytka, portal www.praca.gov.pl),
  3. za pośrednictwem poczty lub innego operatora,
  4. dostarczając korespondencję, wszelkiego rodzaju wnioski, listy obecności stażystów  do skrzynki na listy, która znajduje się przy głównym wejściu.
 
W powyższy sposób można m.in.:  
Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy:  
Informacje dotyczące rejestracji pod numerem  86 278 95 24, 86 278 95 35, 86 278 95 21.
 
W sprawach wymagających konsultacji możliwy jest kontakt z pracownikami Urzędu po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu wizyty.
książka telefoniczna urzędu  i adresy email https://kolno.praca.gov.pl/urzad/ksiazka-telefoniczna
 
Prosimy także o stosowane się do obowiązujących zasad:
  1. Po wejściu do urzędu należy zdezynfekować ręce.
  2. W urzędzie obowiązuje zakrywanie ust i nosa.