Lp. | Nazwa szkolenia | Zakres szkolenia | Liczba miejsc /ilość osób/ | Przewidywany termin realizacji szkolenia | Orientacyjny czas trwania w godzinach | Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone | Informacja o egzaminie zewnętrznym | Rodzaj zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia. |
1. | Szkolenie z zakresu umiejętności poszukiwania pracy | - analiza rynku pracy, - określenie bilansu umiejętności, - sporządzanie dokumentów aplikacyjnych, - przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, - techniki i metody poszukiwania pracy. | 12 | II – III kwartał | 80 | Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które nie posiadają doświadczenia w poszukiwaniu pracy lub utraciły motywację do poszukiwania pracy w związku z długotrwałym niepowodzeniem w jej poszukiwaniu lub chcą powrócić na rynek pracy po długim okresie braku aktywności zawodowej | brak | zaświadczenie o ukończeniu szkolenia |
2. | Spawanie metodą MAG-135 | nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do uzyskania uprawnień spawacza metodą MAG 135, m. in.: BHP, materiały i urządzenia spawalnicze, procesy spawania i pokrewne, techniki i technologie spawania metodą MAG-135, zajęcia praktyczne – spawanie metodą MAG-135 | 10 | III kwartał | ok. 120 | Osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP ze wskazaniem w opracowanym IPD wykształcenie min. podstawowe | egzamin zewnętrzny przed Komisją powołaną przez Instytut Spawalnictwa | zaświadczenie o ukończeniu szkolenia świadectwo egzaminu kwalifikacyjnego spawacza |
3. | Szkolenie z kompetencji cyfrowych | szkolenie obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne. Przeglądanie, wyszukiwanie, wybieranie informacji i treści w środowiskach cyfrowych, ocena wiarygodności, ważności i rzetelności źródeł danych, informacji i treści cyfrowych, zapisanie i przechowywanie informacji i treści, komunikacja za pomocą narzędzi cyfrowych i aplikacji, zarządzanie tożsamością cyfrową, tworzenie treści cyfrowych, przestrzeganie prawa autorskiego i licencji, programowanie, narzędzia służące: ochronie, ochronie danych osobowych, ochronie zdrowia i środowiska, rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów technicznych urządzeń cyfrowych, obsługa: edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego. | 30 | w ramach potrzeb po zebraniu grupy | ok. 30 | Osoby do 30 roku życia, które w wyniku przeprowadzonej oceny kompetencji cyfrowych, wyraziły chęć uczestnictwa w szkoleniu | brak | zaświadczenie o ukończeniu szkolenia |
4. | Szkolenia indywidualne wynikające z potrzeb pracodawców i osób bezrobotnych | zakres uzależniony od rodzaju szkolenia | 14 | wnioski przyjmowane przez cały rok | uzależniony od rodzaju szkolenia | Osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP ze wskazaniem w opracowanym IPD, posiadające pisemną deklarację zatrudnienia od pracodawcy lub deklarację założenia własnej działalności gospodarczej | w zależności od szkolenia | w zależności od szkolenia |
5. | Szkolenia realizowane na wniosek osoby bezrobotnej do 30 roku życia w ramach bonu szkoleniowego | zakres uzależniony od rodzaju szkolenia | 8 | wnioski przyjmowane przez cały rok | uzależniony od rodzaju szkolenia | Osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP ze wskazaniem w opracowanym IPD, posiadające pisemną deklarację zatrudnienia od pracodawcy lub deklarację założenia własnej działalności gospodarczej | w zależności od szkolenia | w zależności od szkolenia |
Razem: | 74 |
Plan może ulec zmianie w zależności od posiadanych środków finansowych